1. Сучасний користувач звик працювати з інтерфейсом, що містить кнопки, поля, списки та ін. Ці компоненти наз. віджетами. В Python віджеты включені в бібліотеку — tkinter, яку необхідно імпортувати на початку скрипта

from tkinter import *

2. Створення головного вікна

Додаток користувача розміщений в  вікні. Всі інші  віджети розміщені в цьому вікні. Змінну, повязану  обєктом-вікном прийнято називати root (хоча не обовязково)

 root = Tk()

3. Віджет кнопка.

Кнопка створюється при звернені до класу Button модуля tkinter. У класу Button є  параметр — обєкт, до якого  кнопка належить.

but = Button(root)

4. Властивості віджет

Для кнопки це напис, розмір, колір фону та надпису та ін. text, width,height

 

5. Події та обробники подій

Наприклад, кнопка має виконати перелік дій при натисканні.  Перелік дій оформляють в вигляді функції, а потім викликають при необхідності. Приклад ф-ї printer  для 1 дії – виведення текстового повідомлення

def printer(event):

     print ("Вітаю!")

Функцію розміщуємо на початку коду. Параметр event – це подія.

Подія натискання л.к.м. виглядає так: <Button-1>. Зв'язок події з обробником події (функцією printer) виконується методом bind.

but.bind("<Button-1>",printer)

7. Розміщення віджет

Найпростіший спосіб розміщення —метод pack. Без цієї команди віджет не з’явиться у вікні

but.pack()

          Скрипт для створення віджетів Вікно, Кнопка та результат виконання скрипту

 

 

 

 

 

 

 


              

 

                  Скрипт для створення Віджетів Вікно, Кнопка 1, Кнопка 2 та результат виконання скрипту