Я - Любов Іванівна Шевчун, вчитель інформатики Слов'янської гімназії м. Києва.
Натисніть для переходу на сайт гімназії
Сучасна школа не знає складнішої професії. Вчителю інформатики необхідно постійно слідкувати за развитком обчислювальної техніки, за створенням новых
програм та методів роботи з ними.
Сподіваюсь, мій сайт зможе допомогти вчителям та учням, що цікавляться висвітленими темами.
Не витрачайте дорогоцінний час на розробку, пошук і створення того, що уже давно розроблене, знайдене і створене іншими.
Заходьте, читайте, діліться своїми думками і досвідом. Сподіваюсь, наша співпраця буде взаємно корисною!
Обов'язково відповім на ваші листи. E-mail: sh_4_sep@ukr.net
В. Сухомлинський так пише про конфлікти у школі: «Конфлікт між педагогом і дитиною, між учителем і батьками, педагогом і колективом - велика біда школи. Найчастіше конфлікт виникає тоді, коли вчитель думає про дитину несправедливо. Думайте про дитину справедливо - і конфліктів не буде. Уміння уникнути конфлікту - одна зі складових частин педагогічної мудрості вчителя. Попереджаючи конфлікт, педагог не тільки зберігає, а і створює виховну силу колективу». Але не можна думати, що конфлікти взагалі мають тільки негативний вплив на особистість і діяльність. Уся справа в тому, ким, коли й наскільки ефективно він розв'язується. Відхід від конфлікту, що розв'язується, погрожує переходу його всередину, у той час як прагнення його розв'язати спричиняє можливість конструювання нових відносин на іншій основі Одним з „каменів спотикання" на уроках молодих учителів є питання дисципліни. Конфліктна ситуація на уроках дуже часто виникає в результаті недосвідченості педагога, як наслідок його неграмотної, неетичної поведінки, непрофесійності.Авторитарний тон ще нікого не рятував у подібних випадках. Коректне вирішення конфліктної ситуації — необхідний елемент професійної педагогічної підготовки вчителя. Варто запам'ятати кілька корисних правил, що можуть допомогти інколи у конфліктній ситуації або, що ще краще, не допустити її:Не прагніть за кожним негативним вчинком школяра вбачати лише негативні мотиви. Ретельно готуйтесь до уроку, не допускайте ані найменшої некомпетентності у викладанні свого предмета запам'ятати такі підказки. Підказка 1. „Двоє збуджених людей не в змозі прийти до згоди" Підказка 2. Стримайте реакцію! Треба зробити вигляд, що ви ніби й не помічаєте порушника, хоча в той же час даєте зрозуміти, що добре бачите його дії Відстрочена реакція часто дає психологічну перевагу вчителю.