|
Запит на отримання публічної інформації в електронному вигляді можна зробити Форма тут
ПОЛОЖЕННЯ
про забезпечення доступу до публічної інформації
у Ліцеї "ГАРАНТ.ОСВІТА" Дарницького району м. Києва
1. Загальна частина
1.1. Це Положення визначає порядок доступу до публічної інформації у Ліцеї "ГАРАНТ.ОСВІТВ" Дарницького району м. Києва (далі – Ліцей) відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
запит на інформацію – це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Ліцею;
публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена у процесі виконання Ліцеєм своїх обов’язків, передбачених законодавством, або яка знаходиться у володінні Ліцею;
запитувачі інформації – фізичні, юридичні особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень;
звернення громадян – викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги;
суб’єкти владних повноважень – органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
1.3. Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
1.4. Дія цього Положення не поширюється на відносини, пов’язані з отриманням публічної інформації Ліцею при здійсненні нею своїх функцій, а також на відносини, що виникають у сфері звернень громадян.
1.5. Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз запитів на інформацію та контроль щодо їх задоволення) про діяльність Ліцею організовують і забезпечують заступники директора у межах наданих повноважень та згідно з розподілом функціональних обов’язків.
2. Забезпечення доступу до публічної інформації про діяльність Ліцею
2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність Ліцею забезпечується шляхом:
1) оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації (далі – ЗМІ);
2) розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті Ліцею;
3) розміщення публічної інформації в друкованих виданнях;
4) надання інформації за запитами на інформацію.
2.2. Публічна інформація про діяльність Ліцею може надаватися в усній формі, на паперових носіях та в електронній формі.
2.3. Публічна інформація про діяльність Ліцею надається у формі, визначеній законодавством у сфері освіти.
Якщо форму надання публічної інформації законодавством не передбачено, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі відсутності можливості надання публічної інформації у запитуваній формі, вона надається в тому вигляді, в якому зберігається у Ліцеї.
Публічна інформація надається в усній формі фізичним, юридичним особам, об’єднанням громадян під час особистого прийому. Вказана інформація також надається за телефоном уповноваженими посадовими особами Ліцею.
2.4. Надання запитувачам інформації публічної інформації про діяльність Ліцея, а також розміщення зазначеної інформації на веб-сайті забезпечує заступник директора визначений наказом.
3. Надання публічної інформації про діяльність Ліцею
3.1. Оприлюднення публічної інформації в ЗМІ, офіційному веб-сайті забезпечується відповідальною особою (заступником директора).
3.2. Розміщенню на офіційному веб-сайті Ліцею підлягають:
1) інформація про Ліцей та його діяльність:
місце розташування, поштова адреса, адреса електронної пошти для надсилання електронних запитів для отримання інформації, номер телефону;
прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти директора та його заступників;
розклад роботи та графік прийому громадян у Ліцеї;
наявність вакансій, порядок та умови прийому на роботу;
2) правила внутрішнього трудового розпорядку Ліцею;
3) інформація про нормативно-правові засади діяльності Ліцею;
4) дані про порядок складання та подання запиту на інформацію;
5) звіти, у тому числі щодо результатів розгляду запитів на інформацію;
6) інші відомості про діяльність Ліцею, які належать до публічної інформації;
Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідних форм проектів запиту на інформацію, зразки яких можна отримати у канцелярії директора.
Якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит особисто, його має оформити визначена особа, відповідальна з питань запитів на інформацію, яка обов'язково повинна зазначити в запиті своє ім'я, контактний телефон та надати копію запиту особі, яка його подала.
4. Порядок реєстрації та опрацювання запитів на інформацію
4.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу Ліцею, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються канцелярією директора з урахуванням вимог цього Положення.
4.2. Запити на інформацію реєструються у відповідній книзі.
4.3. Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції канцелярією вона невідкладно передається директору Ліцею для отримання відповідної резолюції та визначення виконавця.
4.4. Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження запиту до Ліцею.
4.5. Якщо запит на інформацію стосується надання великого обсягу інформації або потребує її пошуку серед значної кількості даних надання відповіді може бути продовжена до 20 робочих днів. Про продовження строку письмово повідомляється запитувач не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження запиту на інформацію до Ліцею.
4.6. У разі, коли запитувана інформація містить документи обсягом більше десяти сторінок, відповідальна особа, не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження до Ліцею запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку оплати цих витрат. За таких обставин надання публічної інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
4.7. Якщо у запиті разом із проханням надати публічну інформацію міститься прохання надати також інформацію, що не належить до публічної, то відповідь на запит може бути надана заявнику окремо у строки, передбачені законодавством, про що запитувач повідомляється.
5. Порядок надання публічної інформації про діяльність Ліцею
5.1. Відповідь на запит на публічну інформацію про діяльність Ліцея надається директором за його підписом.
5.2. Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або вмотивовану відмову в її наданні. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса Ліцею, посада особи, яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.
5.3. Відповіді на запит підлягають обов’язковій реєстрації у канцелярії директора.
5.4. Ліцей має право відмовити в задоволенні запиту, якщо:
1) Ліцей не володіє і не зобов’язана відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) не дотримано вимог щодо оформлення запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідно до якої запит на інформацію повинен містити:
ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку за його наявності;
загальний опис публічної інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання запиту на паперовому носії.
Особі, яка не оплатила передбачені законодавством фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, запитувана публічна інформація надається після сплати цих витрат.
5.5. Публічна інформація на запит надається безкоштовно.
Якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більше десяти сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк.
5.6. Клопотання про термінове опрацювання запиту повинно бути обґрунтованим.

















Освітні програми на 2025-2026 навчальний рік
1-2 класи
3-4 класи
5-8 класи
9 класи
10-11 класи
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СЗЗ «Слов’янська гімназія» на
2020-2025 роки
ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якості освіти
ПОЛОЖЕННЯ про академічну доброчесність учасників освітнього
процесу
Оцінювання навчальних досягнень учнів
Безбар'єрна освіта
|
|
|