План роботиplan-roboti.pdf [71.75 Kb] (завантажень: 15) Принципи роботи
1. Накопичення та поширення інформації про ЄС;
2. Проведення форумів, семінарів, «круглих столів», конференцій по актуальним проблемам;
3. Організацій зустрічей, доповідей, перегляду фільмів, вистав та організацій конкурсів на теми пов'язані з Європою та європейською інтеграцією а також активною участю в подібних заходах;
4. Розробока та підтримка сайта Евроклубу, поширення інформації про діяльність Евроклубу в мережі Інтернет;
5. Проведення тематичних циклів, присвячених окремим країнам Европи;
6. Організація вікторин, конкурсів, інтелектуальних ігор, спортивних змагань по европейській тематиці;
7. Просвітницька робота щодо інформування студентів про життя.
Работа в Євроклубі проводиться згідно наступних напрямків: «Європейські традиції»,
«Європейський календар», «Клуб цікавих зустрічей», «Європейський кінозал», «Дебати».
Цікавим є те, що у нашій гімназії існує принцип доручення. Старші учасники Євроклубу наполегливо співпрацюють із молодшими учасниками, передаючи їм свій досвід та напрацювання. Таким чином ознайомлюючи та залучаючи їх до подальшої активної діяльності у різних проектах та культурних заходах.
Ця традиція започаткувалася лише 2010 року, та ми
сподіваємось, що вона передаватиметься і наступним поколінням в подальшому.
Не традиційний захід – Міжнародне співробітництво
Задля того, аби формувати в учнівської молоді гімназії громадянську компетентність та планетарну свідомість - в Слов’янській гімназії діє широкий комплекс освітніх і виховних заходів, що спрямовані на всебічну інтеграцію гімназії як повноправного партнера у європейську освітню спільноту. Так, творчі та дружні стосунки учнів і педагогів гімназії склалися із закордонними партнерами – навчальними закладами Польщі, Чехії, Сербії, Чорногорії, Болгарії.
Тісні контакти з посольством відкривають великі перспективи не лише для вчителів, але і для учнів гімназії:
1. Стажування вчителів за кордоном:
2. Залучення до навчального процесу фахівців іноземних держав;
3. Виїзд школярів гімназії на мовну практику, вивчення історії культури, традицій народу, мова якого вивчається;
4. Обмін делегаціями школярів та вчителів між гімназією і навчальними закладами Хорватії, Сербії і Чорногорії, Чехії і Польщі.
|